Godmorgon

Vaknade vid ungefär halv 9 idag, bättre än igår iallafall. Det är fint väder ute idag igen så det blir nog att gå ut en runda sen. Ikväll så kanske mamma och jag skulle till gymmet och köra lite body balance och zumba =) Imorgon är det skola igen, jag har verkligen ingen lust att gå dit nu för tiden. Jag är så trött på allting. Dessutom har vi en 3 timmar lång lektion och sedan hål i 3-4 timmar och sen börjar vår andra lektion! Underbart eller vad. Nej, jag längtar till påsklovet och sen är det bara 10 veckor kvar sen är det sommarlov! :) Nu ska jag se ifall Jonas vill äta lite frukost!

Puss!

Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Hejju sötis ♥

Jag har just frågestund på min blogg.

Skulle vara kul om du ställde några frågor ! Kram!

2010-03-14 @ 17:46:39
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0