Stan

Idag har jag varit på stan med Stina men jag hade inga pengar så jag kunde inte köpa något. Stina hittade lite t-shirts och ett par leggings. Sen gick vi och fikade hos mamma och det var gott,höhö :) Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, väntar på att Jonas ska ringa mig och se ifall han vill komma till mig. åååh, fan vad jag ångrar att jag klippte av mina naglar igår!! Jag hade ju som sagt en dålig dag igår och sen skulle jag ta bort naglack på ena tummen och då fastnade det bomull på den andra tummen och då fick jag ett utbrott och tog bort allt naglack och klippte av mig naglarna?! Nu ser det förjävligt ut och det är fortfarande lite rött i nagelbanden som jag inte får bort! Hatar att inte ha långa naglar, men jag hoppas dom växer fort. Det är lätt att vara efterklok.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0