Söndag

Idag är det söndag igen och det blir bara att ta det lugnt idag typ. Ska till syster och hennes pojkvän och fira dom lite för en har och en ska fylla år :P Hehe. Sen blir det nog bara att slappa ikväll =) Har ritat lite kläder precis! Fick lite inspiration igår när Stina och jag var i stan. Vi var inne i en sy affär, vi tittade lite på tyger. Jag hittade ett jättefint blått silkestyg som hade varit skit snyggt till en klänning. Så nu har jag ritat upp den och ska försöka sy nån dag?! Får se hur detta ska gå. Måste gå in dit och köpa tyget också, det var ändå rea nu också så jag vet faktist inte varför jag inte köpte det igår? Jag hittade en jättefin väska också fast när jag tittade på prislappen kostade den 4000:- ! Det var en Marc ó Polo väska, jag har redan en som börjar gå sönder lite nu som jag köpte förra året nångång. Så då tänkte jag att man kunde ta och köpa en ny, men icke! Skulle aldrig köpa en väska för 4000 kr, kanske om man fick sådär några tusen mer i månaden. Igår så köpte jag iallafall, ett nytt ritblock eftersom mina andra är fulla nu, sen fick det bli ett suddig också som jag ska ha i skolan, mitt är ju värdelöst! Sen köpte jag hårinpackning från Björn Axén, får se om det funkar har precis använt det så jag får se! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0