Söndag

Idag är det söndag och det betyder att det är skola imorgon igen. Jag tycker det känns som om man bara har haft helg, fastän man har haft ett långt lov. Jag har saknat vännerna mycket, så det ska bli as kul att få träffa dom imorgon igen. Jag längtar nästan till skolan, för vi har alltid så kul. Det går inte en enda dag utan att vi inte har kul typ? Det är jäkligt skönt att man har fått så bra vänner :) Vi ska testa att sjunga i en gospel kör imorgon också, haha. Jag är inte så sugen på det men man måste ju prova för att se om det är roligt. Så vi ska äta lite och så också innan sen måste jag lämna tillbaka mina jeansleggings som jag köpte i måndags?! Dom har gått sönder i sidan på benet, tycker det är dåligt och jag har bara tvättat dom en gång? Men jag tycker jag borde få ett par nya iallafall.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska titta på Project Runway vid 7 sen :) Ska nog ta mig ett varmt bad också =)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0