Project Runway

Tittade precis på Project Runway och det var ett rätt så intressant tema. Dom hade olika film genre som dom fick skapa en karaktär göra kläder till då :) Det måste vara kul fast det är nog rätt så svårt! Tänk vilken chans dom har fått som har fått vara med i det programmet. Jag själv vill bli designer men det är nog sjukt jävla svårt att lyckas inom det. Men jag tror att man verkligen måste våga satsa och inte fega ur. Jag menar min bästavän Stina och jag har ju redan ett märke! Haha, vi ska lyckas vi :) Jag ska bli lika känd som Jimmy Choo och Tamara Mellon som har skapat märket. Jag ska lyckas!:)


Jimmy Choo och Tamara Mellon


Kommentarer
Postat av: Stina

Det ska vi!! :D

2010-01-12 @ 17:21:40
URL: http://stinisstinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0