Onsdag

Filmen var helt okej igår, den var lite seg ibland men ändå rätt så bra. Den första filmen var ändå bäst tycker jag. Men iallafall så vaknade jag av att hundarna skrek för Alfie är så jävla kåt i Bella nu när hon löper! Det är sjukt irriterande. Sen hörde jag min lilla kise skrek som tusan för han var livrädd så jag var tvungen att släppa ut han. Jag antar att man får stå ut med det i en vecka till eller nåt.

Idag så ska vi hem till mormor och äta middag. Det kanske kan bli trevligt? Jag vet inte, det brukar inte vara så jättetrevligt men vi får se. Vi skulle egentligen ha bowlat ikväll men sen kom jag på att det är röd dag idag så jag vet inte om dom har öppet? Men vi får ta det en annan dag istället, det är ju faktist några dagar kvar på lovet.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0