Maxi

Fy fan vad mätt jag är nu! Min bror och jag gjorde fisk och potatismos, sjukt gott är det! Tror jag spricker snart, åt alldeles för mycket! Vi har varit på maxi och handlat och jag hittade Step Brothers för bara 49:- billigt för en as bra film, haha. Sen hittade jag självklart en choklad också och lasagne som jag ska äta imorgon innan jag sticker till gosplen. Imorgon så kommer Walter Owens från USA som ska vara med oss :) Tycker det är lite coolt, dock ska vi få några nya låtar som är hans då som vi också ska sjunga. En dag innan konserten! Tycker det är lite för lite tid, men får hoppas det går bra. Nu blev jag bajsnödig så nu ska jag gå och fälla ett träd, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0