Drömtårta

Jonas och jag gjorde en rulltårta istället för dom hade ingen blockchoklad så det fick bli en drömtårta. Jag tycker ändå att man säger drömrulltårta, för det är ju ändå en rulltårta. Men vi misslyckades första, för jag tog ut den för tidigt och sen la jag på vaniljkrämen när den var varm? Hur tänker man då om man får undra? Men vi fick iallafall slänga den för den blev helt cpig. Men den andra blev rätt så bra! Nu vet jag inte vad vi ska hitta på, jag vill spela monopol. Det vill säkert inte Jonas men jag ska iallafall fråga han.

Imorgon så blir det att åka in till stan med min syster. Vi ska äta lite och titta i affärerna, inte för att jag tror det finns det i den här lilla hålan, haha. Men man får ju titta iallafall.

Drömtårta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0