Söndag

Fy vad mätt jag är! Har gjort thaigryta som var sjukt god och stark :D Åt även det igår också hos Jonas(a) haha. Idag har jag rensat ur mina lådor lite och städat hela rummet, både dammat och dammsugit! Känns som om man inte har några grejer kvar nu i lådorna, helt tomt ju. Sen gjorde jag då thaigrytan och ikväll blir det till att träna. Vi ska köra Body Balance och Zumba, hatar bodybalance men följer med för mammas skull, haha. Det är ju dessutom bra träning, men det är för segt för mig.

I fredags var vi på estetfest, hade rätt så kul :) Stina och jag trodde att vi var dom ända ettorna som skulle komma men sen såg vi 4 till ifrån vår klass, så det var kul! Blev lite roligare då iallafall. Vi stannade inte så länge för alla skulle ut på pubben sen men det får ju inte Stina och jag så vi åkte hem. Efter 10 minuter ringde Jonas och ville bli hämtad? ändå insisterade han på att han skulle ut dit. Haha :) Men det var en rätt lyckad kväll ändå, enligt mig iallafall. Hände väl lite "dramatiska saker" men det kanske man inte ska skriva ut här, hehe.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0