Yo

Nä men jag hade ingen rubrik så det fick bli så. Nu har jag precis fixat mig och ätit lite lunch, det fick bli lite pizza som blev kvar sen igår. Jag tycker det är mycket godare dagen efter ibland,men men det var gott iallafall. Jag har plattat håret också, brukar nämligen inte göra det men det blev faktist rätt fint. Det är ju bra att man kan vara nöjd med sig själv ibland,haha. Det är så irriterande för jag blir aldrig bra på foton, men ser alltid bättre ut i verkligheten. Det är ju både positivt och negativt men det är väl bättre att se bra ut i verkligheten än på ett kort? Jag tänkte att jag kunde bjuda på en bild, tagen med mobilen. Den blev fett dålig. Men ja, skitsamma. Jag ser ju ut så och då får det vara så!



 


Kommentarer
Postat av: Stina

Söt du är Caroline! :)

2009-10-05 @ 11:27:03
URL: http://stinisstinis.blogg.se/
Postat av: Josephine

Fin =)

2009-10-05 @ 18:21:57
URL: http://josephineandersson.webblogg.se/
Postat av: Storastyster

Fin bild! Du är jättesöt!! =)

2009-10-05 @ 20:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0