Tråk

Just nu så har jag ju rätt tråkigt,men det kanske behövs för vilken dag det var i skolan idag,haha.  Jag har skrattat hur mycket som helst idag, det är helt sjukt. Vi har haft jättekul som vanligt i skolan, men det slutar som vanligt med huvudvärk. Jag har också märkt idag att jag gör en massa rörelse när jag skrattar,haha. Så jävla fult! =) Vi har åkt på såna rullstolar i korridoren idag, Stina och jag åkte samtidigt och det gick faktist helt okej men andra gången så ramlade vi framlänges! Det gjorde skitont först, mina ben är ju inte härdade,det var dom ju bara när man var liten och ramlade hela tiden. Men vi ska göra om det på måndag. Det har iallafall varit en sjukt rolig dag i dag. Nu så har jag absolut ingenting att göra, förutom att vänta på att mamma ska komma hem och att Jonas ska ringa mig. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0