Torsdag

När jag vaknade i morse så var det enda jag kunde tänka på var Michael Jackson. Jag kan inte sluta tänka på filmen, jag tror den berörde mig rätt mycket. Så nu sitter jag och lyssnar på han! Han var verkligen The king of pop! Tycker det är så sjukt synd att han dog. Men man har alltid nöjt sig innan med att lyssna på han hemma så varför inte nu också. Hade velat gå och lyssna på en konsert med han innan han dog. Men nu är det så och det är synd men livet är bara så!

Idag så ska jag hem till mig för jag ska tvätta rent mina skor lite sen så ska mamma och jag pumpa muskler på gymmet! haha. Det är en som ska gå igenom alla grejer med oss först, sen så ska vi börja träna! Nu ska jag bli smal! =)

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Okej, jag får väl då också titta på den när jag är tillbaka i Sundsvall :)



Vad jag ska göra i Stockholm? Öhm, det är en hemlighet som jag ännu inte får berätta haha :)

2009-10-29 @ 12:41:11
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0