Toooooorsdag!!

Idag är det torsdag och imorgon är det fredag, igen. Det ska bli skönt med helg och imorgon så ska Jonas och jag ut och äta eftersom vi ska fira vår 2 och ett halvt års dag då. Det är inte imorgon utan på måndag men jag vill helst inte göra något sådant på en måndag. Efter vi har ätit så ska vi bara mysa och titta på film och lite så =)

Idag har det varit en lång dag.. Vi har haft fullspäckat hela dagen och så slutade vi vid halv 4 >.< Jag fick precis G på mitt matteprov igen! Jag har fått det på alla matteprov vi har haft än så länge men det är ju bra med G men skulle vilja ha lite över för annars känner jag bara att det var nära att man fick IG. Men det ska säkert bli bra! Senare ska jag bara ta det lungt och titta på Mammas pojkar tror jag det heter? och sen ska jag göra negerbollar tror jag! =) Är jättesugen på det!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0