Tisdag

Vaknade vid 8 idag, skulle ringa till ungdomsmottagningen för nya p-piller. Sen så stack jag hem och då cyklade jag inom konsum och köpte cornflakes och blockchoklad, så då gjorde jag cornflakeskakor! Dom står i kylen nu och jag tror dom är färdiga så jag ska smaka en snart. Men jag får högst äta 2 stycken idag! Sen imorgon när vi ska på bio så blir det ungefär lika mycket, kanske. Jag känner att detta inte går särkilt bra, men vi ska ju till gymmet sen så då hoppas jag att vi blir medlemmar så man kan börja träna lite. Senare idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det får vi se då!

Nu ska jag smaka en kaka! Puss!

Kommentarer
Postat av: Stina

Kan du inte ta med dig en kaka till mig? :D

2009-10-27 @ 15:21:26
URL: http://stinisstinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0