Söndag

Idag så vaknade Stina och jag vid halv 10 ungefär, så då åt vi frukost.Sen så gick vi ut i skogen och tog lite kort! Det var kul, hihi. Vi tog en massa fula bilder på varandra,haha. Till exempel när vi hoppade ifrån stenar och när vi satt i kojor? haha, jaja så är det! =) Idag har jag inte gjort sådär jättemycket, har varit på maxi och sedan tog jag mig ett varmt bad. Sen satte jag på mig lite lösnaglar, det är lite svårt att skriva med på datorn tycker jag. En nagel har redan lossnat! Dåligt. Får sätta dit den antingen idag eller imorgon. Kom på att jag ska lägga in lite bilder på mitt usb minne som jag ska ha med mig till skolan imorgon. Ska nog snart gå och lägga mig och läsa lite Twilight! Puss!

En osminkad jag i skogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0