Rubrik?

Kommer inte på någon rubrik så det får gå så. Jag fick mamma till att köpa pizza så hennes sambo och jag åkte och gjorde det! hehe. Var inte så gott ändå för jag var inte särskilt hungrig men det funkade. Sen pratade jag med Jonas men han ville inte komma till mig idag inte. Vi får ses imorgon istället =) Det är bra att kunna saknar varandra också, tror jag! Just nu sitter jag och lyssnar på Christina Aguilera. Tycker hennes låt Beautiful är så fin! Tycker hon är en av dom bästa sångerskorna jag vet iallafall =) Hon är så sjukt snygg också, är avundsjuk. Oj, nu börjar snart två och en halv män. Det är ju sjukt roligt,haha. Bästa tv programmet ever! Vad tycker ni om två och en halv män? =) Puss

Kommentarer
Postat av: Veronica

sv: jodå de funkar ;) ååh tack=D

2009-10-04 @ 21:31:19
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/
Postat av: Jonas

2½ män is the shit!

2009-10-04 @ 22:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0