Onsdag

Har varit uppe sedan 7 imorse, vilket var skitjobbigt att stiga upp då. Det är redan onsdag och lovet är snart slut känns det som. Dagarna går så sjukt fort nu för tiden. Men iallafall jag stack till ungdomsmottagningen imorse och sen så har jag varit ute med hunden. Min bror jag ska tittade på John tucker must die, haha, jag tycker den är så bra! Ska snart äta lite lasange, eftersom att jag har bestämt att jag ska äta på bestämda tider nu. Ikväll så ska jag,Jonas och hans syskon gå på This is it, hoppas det är intressant. Man måste ju nästan se den eftersom den visas bara i 2 veckor och aldrig mer igen typ? Men jag hoppas det är intressant iallafall, men det är de säkert!

Puss!


Kommentarer
Postat av: TINY - frågestund @ my place!

cool header! :O gillar toningen :D

jag har frågestund i min blogg nu, check it out och ställ en fråga eller två! :) ha en bra dag.

2009-10-28 @ 12:43:14
URL: http://tinyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0