Mörkt

Asså det blir typ kålsvart ute redan vid 5 tiden nu. Jag tycker det är så tråkigt för man blir så sur och deprimerad när det är mörkt hela tiden! Men man får stå ut. Nu så är jag hos Jonas och han sitter och spelar gitarr medans jag sitter vid datorn,haha socialt. Nä, men vi ska nog gå och mysa lite snart tror jag. Ska se om det är något på tv ikväll också fast får somna i lagom tid idag för imorgon ska jag upp vid 7 eftersom jag ska till ungdomsmottagningen vid halv 9 imorgonbitti. Men jag säger iallafall god natt nu!

Puss!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jora, jag mår bra :D



Vad händer imorgon då? :)

2009-10-27 @ 22:32:23
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0