Min dag

Idag så var jag tvungen att gå upp vid kvart i 7 eftersom att vi börjar vid 8. Skulle egentligen till ungdomsmottagningen idag men det var tydligen imorgon. Så jag fick skynda mig till provet vi hade men jag hann! Annars idag har det varit en sådär dag, har haft roligt och tråkigt. Har fått reda på att det är lite bråk i klassen =/ tråkigt nog. Men det ska säkert lösa sig, antar jag! Nu sitter jag hos Jonas och äter Marianne, hihi det är gott! Jag ska titta på Mammas pojkar sen och se vad som händer =) Det är roligt är det! Puss!

Kommentarer
Postat av: emma

vad tyckte du om mammas pojkar ikväll? (:

2009-10-22 @ 23:57:56
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0