Home

Kom hem för ungefär en timme sedan. Vi tittade på Jonas och hans klass Michael Jackson uppvisning och den var  as bra! Jag fick rysningar i hela kroppen (jag får typ alltid det när någon dansar och sjunger) haha. Så nu har jag suttit och sjunt lite Michael låtar, det låter ju inte så bra men det är kul! Nu sjunger jag Man in the mirror. Jag tycker det är synd att man aldrig fick se han live innan dog. Han är verkligen typ den bästa ever! Jag hade lätt gjort det om han nu kom till Sverige. Men nu är det som det är och man får avnjuta det hemma istället. Jag ska lära mina barn att lyssna på han sen om jag nu ska ha några sedan,hihi. Men antagligen vill jag väl det? Men det var iallafall skitbra. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Ska laga köttfärsås och spagetti sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0