Hem till Jonas

Just nu sitter jag och lyssnar på Kanye West, han är  faktist helt okej ju. Hat lyssnat lite på Knock you down, tycker den är så bra! Väntar också på att Jonas ska ringa mig, han skulle äta innan han skulle möta mig. Vi ska plugga lite, eller iallafall jag. Har ju provet imorgon och jag har inte börjat plugga idag än. Shit det är ju så tråkigt. Kommer sluta med att jag dör med läxor över mig. Nä men känner verkligen att jag inte orkar, hoppas det blir skönt med lov! Men efter man kommer tillbaka till skolan så attackeras man med nya läxor. Vi har även en massa glosor tills imorgon men jag struntade i att ta hem dom och öva på provet istället. Smart va?

Puss


Kommentarer
Postat av: emma

jotack (: vad sysslar du med ikväll?

2009-10-21 @ 22:16:39
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0