Fryser

Usch, det är svinkallt här hemma, får ju snart sätta på mig vantar inomhus! Var inte i skolan så länge idag, typ 3 timmar. Jag orkade inte stanna kvar i nästan 3 timmar tills för att ha en halv timmes svenska och lyssna på några som redovisar sin bok? Så jag åkte hem istället. Jag skulle installera sims men jag hittar inte serienummret så jag kan inte installera det! Så kollade jag om man kan köpa sims 3 lite billigt och jag hittade några sidor men det var typ slut på den som var billigast. Sen såg jag att min dator knappt klara av spelet så jag vet inte hur jag ska göra. Jag har även börjar läsa Twilight! Den är bra och ändå har jag bara läst 24 sidor. Nää, nu är jag jättesugen på choklad så jag överväger faktist att gå och köpa det i kylan. Jag vill inte vara beroende av choklad!!!!!! Men ja, nu är det så,haha. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0