Fett tråkigt!

Jag tråkar snart ihjäl, jag sitter typ och terrar Jonas för att jag tycker han ska äta nu. Sen ska vi gå till konsumoch köpa choklad. Vet fortfarande inte vart vi ska vara. Imorgon kanske vi ska in till karlskrona, jag ska se om jag hittar några stövlar nu! Jag fryser ju ihjäl om mina fötter, får typ har 3 dubbla strumpor om inte mina fötter ska vara kalla. Det är precis lika dant med fingrarna. Sen nu ska jag ut och gå också! Kommer dö i kylan, hur ska jag klara mig i vinter? Typ lägga mig ner i snön och dö eller nåt, speciellt närman har så här tråkigt. Nu känner jag att jag har klagat rätt så mycket så, Puss

Kommentarer
Postat av: Leia

Thanks, hur är det? =)

2009-10-02 @ 19:54:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0