Choklad!

Jag är så sjukt sugen på choklad och sen är jag hungrig också. Maten var inte så god idag, så jag åt inte så mycket. Funderar på om jag ska ta en macka? Sen ska jag nog köpa choklad sen också. Försöker ju dra ner på chokladen lite men det går fan knappt! Jag är verkligen beroende och kan inte sluta =( Eller jag vill sluta och ändå inte för det är ju såååååå gott! Jag måste försöka dra ner på det, men jag börjar imorgon istället för nu måste jag ha choklad. Jag har ju gott rätt mycket, igår gick jag med hundarna både på morgonen och på eftermiddagen sen gick jag hem till Jonas också. Det är ju säkert en mil jag gick igår och jag har även gått idag också. Sen imorgon har vi ju idrott, borde jag inte förjäna lite choklad då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0