5/10

Nu är det måndag igen och det betyder då att det är skola. Känns inte så lockande att gå till skolan idag, men det är bara 3 veckor kvar till lov och det går säkert skitfort! Idag har vi bara bild och foto, så jag börjar inte förräns vid 1 och slutar halv 4. Känns lite onödigt förj ag vet inte om foton är inställd eftersom den var det i fredags. Åh jag drömde inatt att jag blev tatuerad på foton av Chris nunez,haha =) Det blev skitfint men jag vill ju ha den i nacken men det gjorde ju inget. Jag tror till och med att vi var ute på dejt eller nåt sen, haha :D Roliga drömmar man kan ha ibland. Men jag skulle gärna vilja bli tatuerad av han, vem vill inte liksom? Hela det gänget är ju fan as bra. Det ska jag göra om jag har mycket pengar en dag och jag är i miami förstås,hihi. Drömma kan man ju. Men nu ska jag gå och duscha tror jag och sedan sminka mig!Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0