Värre idag!

Idag när jag vaknade kände jag mig lite värre än igår, det känns som om inte mitt huvud typ hänger med. Jag vet inte om jag har feber eller nåt heller. Men jag ska försöka att ta det lungt nu tills vi ska till Göteborg och jag hoppas verkligen att jag blir frisk tills dess. Det ska alltid hända något tråkigt när man ska göra nåt, blää. Dom säger att influensan håller i sig i några veckor och sen blir man bara trött hela tiden. Men jag hoppas att jag har tur och inte blir sängliggande. Det konstiga är också att jag inte är så sugen på godis eller mat heller! Det är ju helt otroligt, det är nu man kanske ska avvänja sig ifrån sockret då kanske?Haha. Men ikväll så ska vi titta på film och det blir nog att vi sover hemma hos Jonas ett tag eftersom att vi säkert smittar ner min familj annars. Fast jag är ju hemma å dagarna så då blir dom väl smittade ändå. Jaja, det är inte lätt. Ska titta runt lite nu, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0