Usch på att vara sjuk.

Nu har jag precis varit hos frisören men jag klippte bara upp det och sen topparna. Luggen blev iallafall rak idag,haha. Idag har jag bara vilat och varit hemma från skolan. Det får bli att plugga lite sen för jag måste göra mitt so prov på torsdag, eftersom jag inte gjorde det idag. Jag vet inte om jag ska gå imorgon eller inte, jag har inte ont i halsen nu men kommer säkert få ikväll. Jag hostar som jag vet inte vad, jag har jätteont i lungorna nu. Inatt var fan värst, jag vaknade vid 20i 2 och hostade hur mycket som helst sen kunde jag inte somna om förräns efter typ 2 timmar. Så jag vaknar typ hela tiden sen och det hjälper inte att man typ sitter upp och sover heller. Hosttabletterna hjälper inte heller så jag får väl bara vänta, antar jag. Jag hoppas verkligen jag är frisk till Göteborg!! Man orkar ju inte gå så som man är nu iallafall en hel dag där. Då dör man väl eller nåt. Nu ska jag nog antingen sätta mig vid tv:n eller så ska jag göra lite mat. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men är det inte idrottsdag på torsdag? :O

2009-05-26 @ 17:24:06
Postat av: Anna

Det är bättre du är hemma imon me så du blir frisk till fredag ju! =) jag är me förskyld o seg , jobbigt! Puss

2009-05-26 @ 18:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0