Söndag

Nu har jag precis duschat och det behövdes verkligen för mitt hår. Det var hur flåtigt som helst. Inatt sov jag hos Jonas och vi tittade på en film som hette Welcome home Roscoe Jenkins. Den var rolig och bra, hehe. Vi tittade även lite på Eurovision song contest lite och inte vann vi i år heller. Inte för att jag trodde det men man kan ju hoppas, att vi gör det någon gång. Jag sitter iallafall hemma nu och gör ingenting typ. Ska laga köttfärsås och spaghetti sen, vilket är jättegott! Stina och jag har bestämt oss för att vi ska stå på loppis nästa helg.  Vi kanske kan tjäna ihop lite mer pengar tills vi ska till Göteborg och det är ju inte fel. Men nu ska jag hitta på något! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0