Skönt men drygt!

Vi hade nationella i matte nyss och då fick vi reda på att biologin var inställd. Vi hade ingenting efter nationella så alla stack typ hem tror jag? Vi börjar inte förräns 10 över 1 och då är det engelska och där gör vi ingenting så jag funderar på att skippa den. Men då orkar man inte komma på SO:n heller. Äsch jag får ser hur jag gör. Nationella var iallafall as svårt, jag fattar verkligen ingenting men efter ett tag kom jag nog på hur jag skulle göra på 2 tal. Jag vet ju inte om dom är rätt heller så jag lär väl få IG på det med den turen jag har,haha. Just nu tittar jag på Djurpolisen på animal planet men jag kom på att jag redan har sett detta avsnittet. Dom är så bra människor som räddar djuren. Jag förstår inte hur man kan göra illa djur sådär. Det är verkligen helt sjukt, jag förstår inte vad dom har i huvudet egentligen. Men det är väl inget man kan göra åt antar jag. Nu ska jag se om jag hittar något roligt att titta på! Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0