Onsdag

Idag på morgonen så tog jag lite sovmorgon till halv 10. Det var tur det för bilden var inställd igen! Hon är ju aldrig där och nästa gång är sista gången och då vill man ju ta hem sina grejer. Men skolan var rätt lugn idag, vi gick bara till typ 20 i 1 för att lärarna skulle iväg. Jag tror jag hade feber i skolan men det verkade som om det gick över sen hemma. Det var as god mat i skolan och det var typ därför jag var tvungen att gå idag, höhö. Kycklingbitar, ris och currysås! Det är fett gott! Men iallafall så har jag inte gjort annat än att vila idag, tror jag. Imorgon blir det ingen skola eftersom vi har idrottsdag och det kan jag inte vara med på om jag är sjuk. Imorgon ska jag även köpa lite mat och sånt som ska med till GBG. Jag känner typ för att både åka dit och inte. Jag hoppas att jag inte har feber och inte så mycket snorande, jag kommer inte att klara av det om jag har det. Då är man ju helt död isåfall och kan inte åka några karuseller. Jag blir ledsen när jag är sjuk för att det inte kommer att bli bra i Göteborg, det suger! Jaja, nu ska jag gå tillbaka till sängen med Jonas och titta på fotbollen! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0