MMM..Marabou

Nu äter jag marabou apelsinkrokat! det är så jävla gott! Fatta att jag har längtat eller. Dagen idag har varit bra och rolig, fast det blev drygt dom 2 sista lektionerna. Imorgon blir det orientering och jag hoppas verkligen det blir fint väder! Annars kommer inte Caroline och då har ju jag ingen att springa med, höhö. Nä men det kan bli fint väder ändå, tycker jag. Vi får även gå hem direkt efter vi har sprungit färdigt så det blir en kort dag, vilket blir skönt.
Jag vill gå på bio i helgen för jag har presentkort där men det går ingen bra film just nu. Jonas och jag bestämde oss för att gå på Fast and the furious när den kommer och innan dess ska vi äta Mcdonalds! Det är så gott med MCchicken! Men den går säkert inte förräns nästa helg, så jag får vänta. Men nu ska jag titta runt lite. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0