Kort dag..

Imorse så vaknade jag vid 7 och var as trött men jag gick upp. Det spöregnade och det gjorde ju inte det lätt att bli pigg och glad. Men när jag kom till skolan då den var 5 i 8 så var det inget folk där och det var släckt i klassrummet, jag trodde det var inställt. Så jag gick hem i regnet och var sur, men när jag kom tillbaka till skolan så frågade jag en som gick i samma grupp som mig och hon sa att det inte var det. Men jag hade ju redan gått hem så det gjorde väl inte så mycket iallafall + att vi inte gör något där ändå. Men jag kom tillbaka vid halv 10 och gick till 2. Sista lektionen var rätt dryg men jag överlevde. Jag känner verkligen nu att jag inte orkar plugga eller knappt gå i skolan längre. Det är så jävla jobbigt just nu. Men det är bara 5 veckor kvar och man får stå ut! När jag kom hem var jag döhungrig så jag gjorde fläskpannkaka! Det var hur gott som helst! Det var länge sen man åt det, tycker jag. Jag är även sugen på godis igen, jag fattar inte för förra veckan gick det jättebra de första 4 dagarna men den här veckan så går det verkligen inte alls! Men jag försöker röra på mig mer och jag såg en träningsmaskin idag på tv som verkade vara jättebra. Men så är det väl med alla grejer på tv om jag inte har fel? Det hade iallafall varit kul att testa och se om det funkar. Nu ska jag titta runt lite. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0