Karlskrona

Nu har jag precis kommit hem från karlskrona och mår illa nu, usch jag hatar det. Men jag hittade en väska som typ är kopia på chanel väskan jag vill ha bara att det inte står chanel på den och kedjorna är silvriga. Sen hittade jag en tröja,2 par leggings och 2 par skor. Ett par skor är vanliga såna man bara stoppar in fötterna i och dom andra ska jag ha på skolmiddagen.

Vi fick sluta vid halv 2 idag, vilket var rätt skönt. Sen så åt jag och sen in till karlskrona. Nu är vi lediga i 2 dagar och det ska också bli skönt och sen är det bara 2 och en halv vecka kvar till skolavslutningen. Nästa vecka är det göteborg sen veckan därefter är det skolmiddag. Det blir rätt så lugna veckor nu antar jag. Men nu ska jag titta på lägenhet som min syster och hennes pojkvän har flyttat in i snart, hihi.  Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! :D Ta foto på det du har köpt Caroline? =)

2009-05-20 @ 18:10:11
URL: http://stinisstinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0