kalas!

Nu har jag precis gjort mig färdig och ska på kalas hos min pappa som fyllde år igår. Men det är inte förräns vid 5 typ. Vi ska äta grillat och det ska bli gott! Min älskade farmor ska vara där också som jag har saknat lite,hihi. Det är skönt att vara ledig lite nu, inte så mycket men det är ju alltid 2 dagar extra. Det kan ju faktist göra mycket också. Men nu är det bara lite kvar, vilket ska bli grymt skönt. Jag har tagit lite kort idag och dom blev jättebra, men inte med min kamera då,hehe. Jag har tagit kort på mina saker jag köpte igår. Som ni får se här :




Först får ni en bild på mig för jag har bestämt att jag ska vara nöjd med mig
själv, lite iallafall. Det fick bli en tungbild.




Mina såna lätta skor.


 
Mina skor jag ska ha på skolmiddagen och eventuellt skolavslutningen.




Väskan som liknar Chanels. I love it! Dock vill jag ha en riktigt.

Kommentarer
Postat av: Stina

Tjusiga skor, Caroline! :D

2009-05-21 @ 15:36:26
URL: http://stinisstinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0