Jobbigt !

Nu har jag precis renskrivit biologin som vi har till torsdag och det var skitjobbigt. Det är typ hur mycket som helst, men nu är det klart iallafall! Dagen idag har varit helt okej,lite smått drygt men det gick. Nationella i kemin idag var as svårt! jag fattade typ ingenting, så jag kan ju få räkna med att få IG på det iallafall. Efter det så stack jag hem för vi har 2 timmars hål där efter så jag lagade mig lite lunch och så. Imorgon funderar jag på om jag ska skita i EA:n för vi gör ingenting där ändå fast jag vet inte om det typ är sista gången så då kanske man ska dit ändå. Äsch jag får se hur jag gör. Jag vill ha skorna på nelly!!! Men jag har inte så mycket pengar nu, man blir ju ledsen asså. Men jag hittade faktist ett par på fina på HM för bara typ 300 tror jag det var. Så då kanske man kan köpa det, jag kan knappt vänta tills vi ska till Göteborg. Det är bara 17 dagar kvar och det ska bli as kul! Men nu ska jag gåå,Puss !

PS! Jag ska fixa designen snart!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nu får du snart fixa till designen på sidan!!:)

2009-05-12 @ 18:59:27
Postat av: caroline

haha, ja jag ska:P men det blir ju inte bra :O

2009-05-13 @ 07:40:17
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0