Jobbig söndag

Idag blir det nog mest att plugga. Jag har gjort färdigt biologin förutom typ 3 frågor som jag måste ha hjälp med. I hemkunskapen så ska vi redovisa och jag är inte redigt färdig med faktan, jag får se om jag gör det senare. Anna är här idag så hon har hjälpt mig lite och sen har vi solat. Solen går ju i moln nästan hela tiden så det har väl inte blivit jättemycket sol kanske men lite. Nyss så hittade jag glass så vi har ätit glasstrut. Det är gott! Senare blir det att grilla korv och hamburgare lite sådär, hehe. Nu är det bara 5 veckor kvar till sommarlov och jag längtar som bara den! Det ska bli så skönt att slippa massa plugg hela tiden. Sen blir det gymnasiet, jag hoppas det blir kul! Stina och jag kommer väl säkert att skämma ut oss, haha. Äsch man får ju bjuda på sig själv ibland. Om 19 dagar blir det GBG! Det kommer säkert att gå fort tills dess så det ska bli så skoj. Jag ska köpa massa skor! I love it! Fast jag måste köpa ett par lätta skor tills vi ska dit med men det får bli ett par billiga. Jag har bestämt mig för att jag ska bli framgånsrik och då ska jag fan bli det! Jag ska ha massa pengar och köpa massa skor,kläder och väskor. Gud vad det hade varit roligt, att bara kunna köpa vad man vill och resa typ överallt. Men det blir väl säkert bara en dröm? Nä det ska det inte bli inte!  Nu ska jag ut till syster igen, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0