Inte så mycket att säga idag.

Nu har jag precis ätit grillat och det var jättegott! Jag har hjälpt Anna att packa ner lite grejer och så eftersom hon ska flytta. Sen har vi varit på maxi och handlat och där blev det lite godsaker som vanligt, usch ja. Jag funderar på om jag ska beställa ett par skor från Nelly. Men jag undrar om dom är fina att ha på skolmiddagen och skolavslutningen. Jag vill inte vänta till Göteborg för jag har inget tålamod, det är jobbigt! Jag får se hur jag gör.

Nästa vecka ska vi ha temavecka vilket blir rätt drygt, skulle jag tro. Vi har temat miljö och ska typ inte göra någonting, jo vi ska sitta med frågor och sånt hela dagarna till 4 typ! Det är helt sjukt, tycker jag. En dag ska vi ut i skogen, vilket blir lite omväxlande och kanske kan bli trevligt. Jag undrar om det är något bra på tv nu? Jag vill se desperate housewives och Greys' anatomy men jag får vänta tills imorgon. Jag tror jag ska checka det nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0