Hundar typ

Jag kom hem förtyp 1 timme sen efter att ha varit och kalasat. Det var trevligt och resten av släkten kom också lite då och då. Jag åt en pizzabit sen när jag kom hem för jag var ltie hungrig. Så nu har jag letat efter en låt som var med I en djävulsk romans och jag hittade den efter en stund och det var The Verve med bitter sweet symphony. Den är bra! Jag letar efter lite ny musik men jag hittar inte så mycket. Det är tråkigt att det inte finns så mycket bra musik längre. Om ni vet något bra så tipsa gärna.

Jag längtar tills man kan skaffa egen hund, dom är så söta. Det är rätt mycket jobb men det är ju kul och om man inte har något annat för sig så är det ju ännu bättre att ha hund. Man blir så fäst vid den och man älskar den så mycket. En hund tycker ju alltid om en och den sviker inte heller. Dom är så underbara. Jag saknar mina hundar bara jag är iväg 1 dag och jag bara längtar efter att få leka med dom eller mysa med dom. Dom är bäst helt enkelt. Fast det sorliga är när dom blir gamla, usch jag hatar sånt. Man kommer ju att gråta ihjäl sig när nån dör. Fast alla dör ju så det tillhör väl livet. Jag vill ha en medelstor hund eller en Seberian husky fast dom kräver jävligt mycket har jag hört. Men dom är så otroligt fina!  eller så ska man ha en liten knä hund som man kan ligga med i sängen och mysa med. Nu ska jag sluta tjata om  hur underbara hundar är. Jag ska bara lägga upp en bild på våra hundar!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0