Hemma igen

Nu har jag precis kommit hem från skogen och det är jävligt skönt! Jag har varit så irriterad på alla mygg och allt som flög runt. Kändes som jag hade myror i byxorna och det är ju inte skönt precis. När vi kom dit så skulle vi ut och gå och där var det en bonde tror jag som berättade om allt typ när vi gick. Sen så skulle vi någon annanstans och där grillade vi korv och lekte. Sen ville alla hem men det fick vi inte och då gick vi en runda till. Man har ju iallafall fått lite motion idag kan man ju säga. Men jag har ätit kakor så det jämnar endå ut sig. Ikväll kanske Stina och jag ska in till KnutHan och lyssnar på när Jonas sjunge, men vi har inte bestämt oss än.

Imorgon så blir det en rätt så lugn dag skulle jag tro. Vi slutar vid 2 och sen ska jag in till Karlskrona och köpa ett par skor till Göteborg som blir nästa vecka!´Jag längtar jättemycket, haha det låter typ som om jag ska utomlands eller nåt. Men jag tycker om Göteborg så mycket så vi kan säga att det är det. Nu ska jag gå. Heeejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0