Göteborg

Nu har jag varit i Göteborg och kom hem inatt klockan 2 typ. Det var rätt så kul fast lite jobbigt att ha hosta och vara förskyld, men det gick bättre än vad jag trodde det skulle göra. Vi fick bara shoppa i 1 och en halv timme, vilket jag tyckte var sjukt tråkigt. Jag trodde vi skulle shoppa typ 2-3 timmar iallafall, så vi fick skynda oss igenom affärerna. Jag köpte ett linne och en bikini på H&M och inte mer. Jag såg mest fram i mot att shoppa, så fick vi bara shoppa så lite. När vi sen skulle gå bort till Liseberg ifrån nordstan så såg vi Top shop som vi ville gå in i, men icke. Stina och jag bestämde oss för att vi ska till Göteborg i sommar och shoppa en massa istället. Men sen på Liseberg så köpte vi åkband även fast jag inte var så sugen på att åka. Men vi åkte lisebergsbanan och då blev jag lite taggad så då åkte vi balder! Jag älskar den, man blir så pirrig i magen och der typ känns som man ska dö men det gör man inte! Haha, det är kul. Sen åkte vi parishjulet vilket var läskigt för jag är höjdrädd,haha. Sen så blev det sagoslottet 2 gånger,haha. Vi åkte inte mer sen så det var nog ganska onödigt att köpa åkband. Sen gick vi mest i affärerna på liseberg, dom har lite roliga grejer där. Jag köpte morsdag present till min älskade mamma, hihi. Men iallafall så var vi på liseberg i 8 timmar, vilket jag tyckte var lite för mycket. Men det kanske hade varit kul om man hade åkt lite mer men så bra mådde jag inte. Miss Li uppträdde också och hon var okej. Vid 10 så åkte vi hem och var hemma vid 2. Göteborg var rätt så okej men det kunde ha varit roligare! Nu ska jag ladda upp bilder på min bikini och mitt linne. Puss


The bikini.



Linnet som stöder Aids och Hiv, jag gjorde en bra gärning iallafall.

Kommentarer
Postat av: Stina

Vi åkte väl bara sagoslottet en gång? :O

2009-05-30 @ 14:39:45
URL: http://stinisstinis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Just det ja, det var ju stängt andra gången :P

2009-05-30 @ 14:58:09
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0