Fredag!

Nu är det äntligen fredag igen och det ska bli skönt att få sova lite extra imorgon. Skolan idag har varit bra fast på idrotten kämpade jag som en idiot. Vi springer ca 2.8 km och jag sprang på 16 min men jag ville ha 13 för det är VG >.< Men hon tyckte att det hade gått jättebra eftersom jag har förbättrat mig mycket i idrott nu. Jag tror att hon ger mig VG i betyget sen, hoppas jag iallafall! Min ena fot gör ont också, typ under den på sidan. Men när jag kom hem så tog jag mig en glass och sitter här nu. Jag får se om det blir att övningsköra lite sen kanske, det var jättelänge sen sist. Annars i helgen vet jag inte vad som händer. Jag har bestämt att Jonas och jag ska ha picknick imorgon, haha. Jag vet inte vart än men vi får se om han vill också. Jag hoppas vi ska grilla kött eller nåt idag, det hade varit gott! Men ska nog gå och dricka lite vatten nu, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0