Dryg dag!

Nu är det ju temavecka i skolan så idag har det varit drygt. Vi tittade på film imorse och sen har vi suttit och letat efter fakta om ketchup. Men inte är det nog med det när jag skulle till skolan så spöregnade det!! Jag körde ju förstås eftersom att det skulle gå fortast. När jag kom fram var jag helt blöt över hela benen, så jag fick gå där och se ut som en dränkt råtta typ. Det torkade efter typ 1 och en halv timme.

Imorgon ska vi ut i skogen och där ska vi gå en lång promenad och sedan typ ingenting. Jo vi ska grilla korv, men ett problem är att jag inte har några bra skor ifall det är blött ute. Men dom säger att det ska bli fint väder imorgon, så vi får hoppas på det! Usch jag är sjukt sugen på choklad, som vanligt. Nej, nu ska jag titta runt lite. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0