Ååhhh...

Jag får snart panik, mitt photoshop funkar typ inte. Det bara cpar alltihopa. Jag ska vara med i den tävligen där man designar ett linne för Vero Moda som sedan ska säljas i höst om man vinner. Jag ville ju testa lite men allting går ju bara skit! Inget blir som jag vill, så jag ska skriva till Sara sen och säga att hon ska ta mitt photoshop till skolan på måndag för jag ska ominstallera det. Jag har även råkat ta bort något från det som jag vill ha tillbaka, men jag vet inte hur. Aja ska in till stan sen iallafall, Johan och jag ska ut med hundarna först. Man får ju gratis godis och korv, liksom då måste man ju dit ! Gratis mat, höhöh. Jag vet att jag är mat älskare, Haha. Nästa helg kanske Stina och jag stå på loppis och det är ju skitbra om man tjänar in lite tills vi ska till Göteborg! Det ska bli kul ! Men nu ska fixa till mig lite tror jag. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0