3/5

Just nu har jag precis kommit hem från Jonas och sitter inne på Johans rum för han har typ beslagtagit min dator eller nåt,hehe. Jag orkar inte ta in den på mitt rum just nu så jag sitter här och skriver. Men han badar just nu ändå. Jag sov ända till halv 10 idag! det är ovanligt för att vara mig, jag vaknar alltid vid typ halv 9 eller nåt. Men jag somnade rätt tidigt igår när jag skulle titta på Dreamgirls så jag missade allt typ. Jag tror att jag ska gå ut och ta lite kort sen och kanske kicka lite med fotbollen som jag köpte igår. Men då blir väl hundarna helt galna. Jag smörjde in mig med brun utan sol igår för jag ser ut som ett lik och det hjälper ju inte hur mycket jag än sitter ute i solen. Men efter så kändes det lite jobbigt för jag vill ha redig solbränna! men men jag tror jag ska fortsätta med det lite och sen får jag se om jag kan bli lite brun. Jag orkar inte vänta just nu. Men nu ska jag nog ta och gå ut och ta lite pictures! Får se om jag laddar upp lite bilder sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver fel datum :P igår också.. du skrev 3/4 när det är 3/5 :O

2009-05-03 @ 14:35:51
Postat av: Anonym

jahaaaa ojjj:P hahaha jag har glömt att det är maj nu.

2009-05-03 @ 19:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0