13/5

Nu har jag försökt att fixa bloggen lite, jag är ju helt kass på sånt. Stina får titta och se annars får hon fixa det. Vi hade muntligt på hemkunskapen idag och jag var nervös och blev självklart röd i ansiktet. Jag tycker det är så pinsamt, att bli det. Jag skäms ju inte för att stå och prata inför klassen men ändå blir jag röd. Jag får väl leva med det antar jag, haha. Senare blir det att laga köttbullar och makaroner. Ikväll så ska mamma ta hem chokladmuffins också, hihi det är så gott! Jag funderar på om Jonas ska beställa dom skorna från HM till mig så att jag ger han pengar sen. Men isåfall får jag vänta för det finns bara i storlek 36 nu. Jag hoppas dom fyller på. Nu ska jag hitta på något! Pussiissss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0