Tisdag...

Skolan idag har varit rätt seg fick bara G på mitt biologi prov >.< En från aftonbladet kom fram och frågade om vi ville börja sälja och då fick man 700 kr i månaden och man skulle sälja 150 tidningar tror jag det var. Eftersom jag behöver lite extra pengar så ska jag nog göra det :) Nu precis har jag ätit falukorv och makaroner, det var rätt gott faktist. Bläääää, mamma hade köpt kex idag så jag har ätit det nu också , jag som tyckte det gick så bra nu när jag hade slutat med sånt >.< Medecinen för magen hjälper ju inte heller så jag vet inte vad jag ska göra. Får väl se när jag ska till doktorn. Nu ska jag nog ringa Jonas. Hejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har sålt för dem, tro mig man tjänar inte så mkt... Extremt med jobb för typ 25 öre/ tidning.

2009-03-05 @ 17:48:55
Postat av: Anonym

Jag har sålt för dem, tro mig man tjänar inte så mkt... Extremt med jobb för typ 25 öre/ tidning.

2009-03-05 @ 17:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0