Söndag

Igår så stack jag till Jonas sen så letade vi upp Petsson och Findus spelet och Mulle meck  som man spelade när man var liten, dock så var det inte lika roligt nu, hehe.  Sen så gick vi och la oss och jag tittade på när Sverige mötte Portugal i fotboll, men jag somnade sen jag också men jag tror det blev oavgjort.

Idag så var vi på Maxi och handlade lite sen gick Jonas och jag ut och lekte med Elias och Alva, vi tog söta bilder på dom när dom log, dom är så söta =) Sen åt vi lite stuvade mackaroner och falukorv, as gott ! Och nu är jag hemma och gör ingenting, funderar på om jag ska följa med till Nicke och Anna sen. Blir nog att äta pizza sen med, det är ju inte så gott precis men mamma och dom ska äta smörgårstårta och jag orkar inte laga något idag. Jag vill övningsköra idag med men det blir det säkert inte för dom har varit iväg hela dagen och så ska dom iväg sen igen :( tråkigt.

Det är så skönt nu för jag tror inte det är något just nu som man behöver plugga till förutom kemin som man kanske ska börja med nästa vecka nån dag. Men annars tror jag inte det är något mer nu, får hoppas det blir en läxfri vecka. Men nu ska jag hitta på något kanske, heej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0