God morgon

Nu är klockan kvart över 9 och jag vaknade precis. Jag har vaknat hur mångar gånger som helst sen halv 7 i morse. Jag har även fått jätteont i min svanskota, har haft det i ca 3 dagar nu. Det går väl över antar jag. Idag ska vi till karlskrona med Jonas familj. Sen ska vi på bio och se The proposal om vi inte får vänta allt för länge.

Igår så var vi ju på brunnen och det var trrevligt. Det första vi gjorde var att hoppa i vattnet men jag var lite feg, men det gick sen. Vi var där i typ 3 timmar och sen cyklade vi till maxi och köpte lite godis. Sen cyklade vi hem. Vi har bestämt att vi ska dit snart igen, typ imorgon eller på fredag. Jag vill bada i havet eller i en sjö snart med, det borde ju vara lite varmt iallafall? Men nu ska vi äta frukost. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0