24/6

Idag så har jag varit i karlskrona med Jonas,Stina och deras pappa. Dom köpte ett piano och jag köpte ett par solbrillor. Jonas köpte en plånbok med, Stina köpte ett par skor bara tror jag. Jag såg ett par as snygga skor, fatta vad jag vill ha dom. Det var typ 11 cm klack och 2 cm platå kanske. Jag tyckte dom var grymt snygga och jag vill ha dom,billiga var dom också. Jag tror dom kostade 400 ungefär, Men jag har ju inga pengar så det blev inget. Jag hade nog inte använt dom heller. Annars idag har jag inte gjort så mycket, jag tror att jag ska sticka till Jonas igen. Imorgon kanske det blir att sticka till brunnen igen, eller kanske en sjö? Det får man se imorgon, jag ska kolla SMHI också, så det blir fint väder! Så nu ska jag gå ,Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0