Tisdag

Idag har jag jobbat och städat 15 trappor! så nu har jag inte så mycket kvar denna veckan. Jag har 3 trapphus kvar i stan som jag ska ta på torsdag. Imorgon blir det slappt för jag ska bara ta ut lite tvätt och slänga i lite sen putsa lite fönster. Jag tar även lite sovmorgon. När jag kom hem så gjorde jag blåbärsmuffins, dom blev helt okej. Anna och Fredrik kom och grillade hos oss. Det blev grillade kycklingklubbor, potatis i ugn,sallad och vitlökssås, fett gott. På torsdag så skulle ju vi ¨på Harry potter men det blir antagligen inte så eftersom att Jonas mamma ska föda barn då. Lite tråkigt men vad ska man göra? Vi ska se om man kan få tillbaka pengarna eftersom att vi redan har köpt biljetter. Annars vet jag inte hur vi ska göra? Jaja, nu ska jag gå. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0